F.A.Q.

Veelgestelde vragen!

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen? Op de contactpagina staan alle gegevens vermeld. Wij hebben het contact bij voorkeur graag per e-mail. Telefonisch contact is gelimiteerd aan bepaalde tijden. Deze zijn terug te vinden op de contactpagina op deze website. Tevens is daar ook een contactformulier te vinden, heb je vragen? check dan eerst of je vraag hier op deze pagina al wordt beantwoordt voor je gaat mailen of bellen.

Ik heb een klacht, wat te doen? Uiteraard streven wij naar tevreden klanten. Toch kan het helaas voorkomen dat u niet tevreden bent. Neemt u dan a.u.b. direct contact op met Xitin, leg uw klacht en indien mogelijk met foto's aan ons uit als het om producten gaat waar u niet tevreden over bent. Wij zullen proberen om samen met u tot een passende oplossing te komen en uw klacht op een nette manier af te handelen.  Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Wat is jullie verzend termijn? Wij pakken de bestellingen op volgorde van binnenkomst/betaling in. Dit doen wij op werkdagen overdag op de dag van ontvangst. Uiteraard mits betaling van de bestelling door ons is ontvangen. Wij streven er naar om bestellingen die voor 15.30 uur zijn geplaatst, op dezelfde dag te verzenden. Indien het niet lukt om uw bestelling dezelfde dag te verzenden, dan bieden wij hem de volgende werkdag ter verzending aan.

Als ik nu bestel wanneer heb ik het dan? Het verwerken bij ons gaat snel, echter zodra wij de bestelling uit handen hebben gegeven aan de post, is onze invloed op de snelheid van de verdere bezorging nihil. De meeste post wordt gewoon de volgende dag afgeleverd of soms na 2 dagen. Houd er echter rekening mee dat de post 5 werkdagen er over mag doen om je poststuk te bezorgen. In een enkel geval kan het dus ook wel eens langer duren.

Kan ik artikelen retourneren? Ja, dit is een recht wat voor consumenten geldt. U kunt binnen 2 weken na ontvangst van uw goederen aangeven dat u artikelen wilt retourneren. Dit doet u door ons een e-mail te sturen waarin u aangeeft dat u artikelen wilt retourneren. U stuurt vervolgens de artikelen samen met het ingevulde herroepingsformulier aan ons terug. Artikelen die speciaal voor u gemaakt zijn, afgeknipte artikelen zoals koord, ketting en leer of gebruiksartikelen die door u reeds gebruikt zijn zoals schuurpapier of polish pads (tenzij ongebruikt) kunnen niet worden geretourneerd. Wij vragen u om de artikelen goed verpakt in de zo origneel mogelijke staat en onbeschadigd aan ons retour te sturen. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw eigen rekening.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? In de winkelwagen wordt altijd aangegeven hoeveel de verzendkosten van je bestelling bedraagt. Je kunt deze informatie tevens terug vinden op de pagina Informatie, verzending en voorwaarden.

Waarom worden er bij sommige betaalmethoden kosten in rekening gebracht? In de webwinkel van Xitin Beads zijn we graag transparant over wat u wel of niet betaald. Veel webshops lijken Bancontact of Paypal kosten niet te rekenen maar doen dit wel degelijk in de prijs van hun producten. Vaak betaald u op die manier soms meerdere keren deze kosten zonder dat u dit in de gaten heeft. Het lijkt dan net of u ze niet betaald. Xitin Beads heeft er voor gekozen om deze kosten die wij gewoon 1 op 1 moeten afdragen voor het gebruik van sommige betaalmethoden, niet in de producten door te berekenen maar eenmalig bij de keuze voor sommige betaalmethoden in rekening te brengen. Willen mensen die kosten niet betalen dan hebben wij inderdaad ook nog de optie vooraf overmaken. Dit kost u niets maar de verzending kan iets langer duren omdat verzending pas gedaan wordt als de betaling binnen is. Met IDeal hoeft er niet op een betaling gewacht te worden. Er wordt dus geen winst gemaakt of verdiend op deze kosten.

Hebben jullie een minimum bestelbedrag bedrag waarboven er geen verzendkosten betaald hoeft te worden? Ja dit hebben wij, voor verzendigen binnen Nederland is een minimum van 50,- euro ingesteld. Voor het buitenland hebben we ook een minimum grens. Dit kun je allemaal terug vinden op de pagina Informatie, verzending en voorwaarden.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gekregen. Indien je geen bevestiging van je bestelling hebt gekregen kan dit een aantal oorzaken hebben. Zo kun je bijvoorbeeld een foutief e-mailadres hebben ingevuld. Mail ons het juiste e-mailadres door zodat wij de bevestiging nogmaals kunnen toesturen evenals de communnicatie over het verdere verloop van je bestelling. Het kan ook zijn dat de mail in je spambox of map met ongewenste mail terecht is gekomen. Wat kun je hier aan doen: Controleer je spambox / map ongewenste mail, markeer de mail als gewenst of als geen spam en voeg ons vervolgens toe aan je contactpersonen. Daarmee kun je voorkomen dat orderbevestigingen etc.  in je spambox terecht komen.

Hebben jullie een track & trace code voor mij? Als je pakketje binnen Nederland wordt verzonden en je verzendkosten hebt betaald die 3,99 of meer bedragen dan wordt het standaard met track & trace verzonden. Dit geldt ook voor bestellingen boven de 50,00 euro waarvan wij de verzendkosten betalen en voor pakketpost naar het buitenland. Heb je minder dan 3,99 verzendkosten betaald of is je bestelling niet per pakketpost naar het buitenland verzonden, dan is je bestelling zonder track & trace verzonden. Als je pakje is verzonden en een track & trace nummer heeft, dan krijg je 's avonds automatisch een mailtje op het door jouw ingevulde e-mailadres met daarin de track & trace gegevens. Heb je dit mailtje niet ontvangen controleer dan eerst je spambox / map ongewenste mail, markeer de mail als gewenst of als geen spam en voeg ons vervolgens toe aan je contactpersonen. Daarmee kun je voorkomen dat je track & trace gegevens in je spambox terecht komen.

Kan ik korting krijgen? We hebben een aantal vaste kortingscodes. Bij bepaalde bedragen is het mogelijk om korting te krijgen. Verder geven wij op onze facebookpagina of via de nieuwsbrief ook nog welk eens kortingscodes weg. De vaste kortingscodes kun je hier vinden: Vaste Kortingen!

Mijn sieraad onderdelen verkleuren, wat kan ik hier aan doen? Bij kleurtypes zoals galvanised, dyed, metal, metallic, tone en plated kan slijtage/verkleuring optreden omdat huidzuren, vocht, parfums, lotions, andere invloeden van buitenaf e.d. ze kunnen aantasten, dit is vaak niet te voorkomen omdat het hier een laagje betreft wat over het basis metaal heen zit. De verkleuring zal bij de één sneller dan bij de ander voorkomen afhankelijk van het gebruik, zuurgraad van de huid etc. Indien er duracoat of DQ vermeld staat zal het wat langer duren voordat er slijtage zal optreden, echter zal ook dan op den duur slijtage optreden. Wil je dit niet, dan is de beste optie om met RVS of met echt zilver te werken. De verkleuringen die hier optreden kunnen dan met een zilverpoetsdoekje weer worden weggepoetst.

 

 

  • Xitin Beads

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Hanger Moeder Dochter Hart € 0,60 € 0,49

Gastenboek

  • 15-11-2017 - Hartelijk dank voor de snelle levering van mij dp van...  lees meer
  • 11-11-2017 - Ook bij mij een Super snelle levering!
    De kwaliteit van de...  lees meer
  • 08-11-2017 - Gisteren besteld en nu al binnen, geweldig 😍
    Ziet er mooi...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2009 - 2017 Xitin Beads & Jewelry | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.