Garantie & Klachten
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar xitinbeads@gmail.com. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Het is momenteel erg druk bij de post. Dit betekent dat bestellingen langer onderweg kunnen zijn dan je bent gewend. Houd hier rekening mee en bestel op tijd!
Als je op werkdagen voor 12:00 uur besteld, dan verzenden we je bestelling doorgaans dezelfde dag nog.
Levering uit voorraad, géén dropshipping! Dus snellere levering en betere kwaliteit!
Onze klanten beoordelen ons met een gemiddeld cijfer van 9,4 uit ruim 1400 beoordelingen
Gratis verzending van bestellingen boven € 50,00 binnen Nederland
Keuze voor aflevering op postnl locatie in je buurt
Voor Belgie en Duitsland geldt gratis verzending van bestellingen boven € 100,00
Ruim assortiment van meer dan 7000 artikelen
Betaalbare en eerlijke prijzen
Leverancier van vele bekende merken
Herroeping van je bestelling binnen 14 dagen
Vaste kortingen (zie footer)